Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Specjalista w Komendzie Głównej Ochotniczych Hufców Pracy – Biuro Administracyjne - Zespół Obsługi Technicznej  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Stanowisko
Specjalista w Biurze Administracyjnym w Zespole Obsługi Technicznej  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2022-08-19  
Data wygaśnięcia
2022-08-19  
Tagi
 
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
Warszawa  
Gmina
Śródmieście
Miasto
Warszawa  
Ulica
ul. Tamka  
Numer budynku
1  

Komenda Główna OHP poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista w Biurze Administracyjnym w Zespole Obsługi Technicznej

 

Nr oferty: KG.ZK.110.11.2022

Komendant Główny Ochotniczych Hufów Pracy, działający w imieniu:

Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy

ul. Tamka 1, 00- 349 Warszawa

ogłasza nabór na stanowisko: Specjalistaw Komendzie Głównej Ochotniczych Hufców Pracy – Biuro Administracyjne - Zespół Obsługi Technicznej.

 

WARUNKI PRACY:

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w siedzibie Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy przy  ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie wyższe,
  • wymagany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata w dziale administracyjnym.

WYMAGANIA DODATKOWE NA ZAJMOWANYM STANOWISKU:

  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
  • posiadanie wiedzy z zakresu administracji,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora publicznego.

PRZEWIDYWANY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem siedzibą Komendy Głównej OHP m. in.: regulowanie podatków, ubezpieczenia mienia znajdującego się na wyposażeniu Komendy Głównej itp.,
  • przygotowywanie danych do projektów planów rzeczowo – finansowych dotyczących zakresu działania Komendy Głównej OHP,
  • przygotowanie, przeprowadzenie oraz rozliczanie zakupów i usług na potrzeby Komendy Głównej OHP, z uwzględnieniem przepisów w zakresie stosowania Prawa Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji,
  • nadzór nad dokumentacją dotyczącą najmu siedziby Komendy Głównej OHP, umów na dostawę mediów, a także opisywanie faktur z tego tytułu,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, zakupu usług i materiałów oraz bieżąca kontrola zgodności wydatków z zatwierdzonymi planami finansowymi, 
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania obiektów Komendy Głównej OHP zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, dokumentacją techniczną, wytycznymi instrukcji technicznych systemów, urządzeń i wyposażenia budynku oraz gwarancji, utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń,
  • zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i podejmowanie niezbędnych działań w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, usterek, awarii itp.,
  • nadzorowanie zewnętrznych podwykonawców w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i konserwacyjnych oraz kontrola jakości świadczonych usług,
  • opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji i wytycznych w zakresie powierzonych zadań,
  • współpraca z pracownikami innych Biur i Zespołów Komendy Głównej OHP oraz jednostek organizacyjnych,
  • bieżące raportowanie o stanie realizacji zleconych zadań a także załatwianych spraw,
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z zakresu obowiązków.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • cv, które, zgodnie z art. 22¹ Kodeksu pracy, powinno zawierać: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu zatrudnienia,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą: przy ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty w Zespole Obsługi Technicznej  KG OHP w Warszawie”.,

Dokumenty można też składać osobiście w kancelarii Komendy Głównej OHP , ul. Tamka 1, 00-349 w Warszawie lub za pośrednictwem Poczty Polskiej w nieprzekraczalnym terminie do19.08.2022r.  z wyraźnym dopiskiem na kopercie: „odpowiedź na ofertę KG.ZK.110.11.2022 na stanowisko specjalisty w Biurze Administracyjnym w Zespole Obsługi Technicznej”.

 

Etapy, metody oraz techniki naboru:

 

1. Weryfikacja dokumentów aplikacyjnych pod względem spełniania wymagań formalnych.

2. Rozmowa kwalifikacyjna.

 

 Uwaga! 

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreśla się, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty
 i własnoręcznie podpisane oświadczenia.


Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty złożone w procesie aplikacji na dane stanowisko, kandydaci będą mogli odebrać w terminie 14 dni od dnia zakończenia procesu. W przypadku nie odebrania dokumentów,
po ww. terminie zostaną zniszczone.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą przy ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa. 
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z naszym Inspektorem ochrony danych za pośrednictwem e-mail: iodkg@ohp.pllub pisząc na adres: Inspektor Ochrony Danych KG OHP, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze ( art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z  art. 221 Kodeksu pracy. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji. W sytuacji, gdy Pani/Pan poda z własnej inicjatywy dodatkowe dane nie objęte przepisami kodeksu pracy to wówczas będą one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania jak również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (w przypadku, gdy taka zgoda została wyrażona)  w dowolnym momencie,
  5. W sytuacji, gdy uzna Pani/Pan że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem - przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 13 ust. 2 lit. f RODO).
  7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..